Ugledno-ogledni časovi

Ugledno – ogledni časovi su, čini mi se, osnovni problem u školama. Možda to nije tako u svim školama, ali u školi u kojoj ja radim jeste. Nikako da se psihološko-pedagoška (PP) služba, direktor i pomoćnica direktora dogovore da li je dovoljno da se na nivou Aktiva, tj. Odeljenskog veća održi samo jedan ogledni čas u toku školske godine ili je neophodno da tih časova bude više. Moja malenkost se prijavila da održi jedan takav čas u I razredu, ali, na žalost, ostala sam usamljena u svom Aktivu. Koleginice baš i nisu voljne da to rade, iz raznih razloga. Nisu ”motivisane”, ne žele da se ”zamaraju”, ili smatraju to kao previše kontrole od strane PP službe.

 

http://uglednicasovidailine.wordpress.com/wp-admin/post.php?post=4&action=edit

One thought on “Ugledno-ogledni časovi

  1. Ja sam ove godine (april 2013) prvi put u svojoj školi od kada sam u njoj zaposlena (2008) održala ugledni čas. Verovatno zahvaljujući novom Pravilniku o stručnom usavršavanju nastavnika.
    Sada bih da održim i drugi (u julu) i nailazim na žestok otpor pedagoga koji “nema vremena”. Da napomenim, niko drugi se nije prijavio do sada za ugledni čas, koji bi, po sadašnjem pravilniku, svako od nastavnika trebao da održi bar jednom u toku godine.

Ostavite odgovor

